Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 17:59 - "Комфортна зона"
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
0



Има една много тясна площ на приемливо мислене и поведение: "Нормата" която ако спазваш си оставен намира. Ти си в комфортно положение. Никой не те нарича луд или опасен, никой не те кара да се чустваш некомфортно, заради престъплението, че си различен, ако спазваш нормата. Ако започнеш да мислиш: "Всъщност аз имам мой ум, който е уникален и следователно аз ще си имам моето уникално виждане за мен и за живота" Ти започваш да се доближаваш опасно близко до ръба на комфортната зона и накрая, ако продължиш в таза посока ще излезеш извън нея. В този момент: "Той е луд. Тая е особена. Той е опасен. "Но повечето хора не искат да изпадат в такава ситуация, не искат другите да се отнасят така с тях. Та те дори и да си покажат пръста реагират: "О боже. Тук ще си остана. Навън е страшно некомфортно." Отидете по времето на всеки един час пик във всеки град на света и вижте хиляди хора, минаващи по улиците. Те не показват на света, това което наистина са. Какво наистина чувстват и какво наистана искат да направят с живота си. Те носят една маска, която казва: "Това действително не съм аз, но това според мен е приемливо за всички. По този начин мога да съм в комфортната зона. И за мен лично, войната в психиката ни между тази част, която аз наричам "Аз съм себе си аз съм свободен" която иска да следва синхронността в живота и другата, която казва "О боже" е основната причина за емоционалната, умствената и следователно физическата болест в света. Тя също така е довела и до масова шизофрения. Защото не само, че сме роби на наложен начин на мислене и поведение като човешка раса, но и сме полицаите за останалата раса. Смешно е наистина. Когато си на ръба на комфортната зона и си мислиш: "Ако продължа нататък, с това което казвам и върша, въпреки че си мисля, че е правилно, ще бъда поставен в неудобно положение, защото съм различен. Ти не си мислиш: "Ако наистина отида нататък какво ще си помисли Доналд Тръмп за мен? А какво би казал премиерът на България? А директорът на Световната банка? Ние не си казваме така. Това, което си казваме в този момент: "Да изразя или не моята уникалност и да напусна комфортната зона? "Ние си казваме "Какво би си помислила Гергана? Ами съседите? Ами блоковете надолу към барчето? О боже?" С други думи какво биха си помислили за мен робите, подчинени на наложено мислене и поведение, ако избягам от комфортната зона? Ние се охраняваме един друг. Това е като да има една килия, пълна със затворници и щом един от тях намери начин да избяга, всички други тичат да блокират изхода. Ние сме и затворници и робите на това налагане и охранителите, защото изглежда всеки се опитва да каже на другите кое е правилно и грешно, кое е морално и неморално, какво е подходящо за тях, какво трябва да направят, какво се налага да направят. И в резултат на това ние всъщност се манипулираме един друг без да го осъзнаваме. Вътре в тази комфортна зона се прилага невероятно манипулиране и индокриниране. Тази комфортна зона може да се опише като обществена арена. И погледнете медиите. Те са колективна полиция на комфортната зона за всеки, който напусне зоната публично. Хората си мислят, че когато казваш, че медиите са контролирани и са част от манипулацията, че твърдиш, че има манипулатор във всяка една стая за новини по целия свят, който седи зад журналистите и им казва: "Не, не. Неможеш да пишеш това. Промени това. Така ти нареждам. Така напиши. Ясно? А така!" Не ви трябва всичко това. Веднъж щом мисловният модел е внедрен, после медиите го правят без да е необходима манипулация, въпреки че има ключови хора които определено са въвлечени в това. Но по принцип какво правят медиите? Те защитават и използват за критерий "нормата" в обществото, по която съдят всеки и всичко. С други думи какво е нормално според комфортната зона. Пример: Ако преди няколко века имахме днешната преса, тя щеше тотално да помисли за луд или да критикува яростно всеки, който твърди, че земята е сфера, кръгла, защото по версията за реалността на комфортната зона по това време Земята е била плоска. Веднага щом тази реалност коренно се променила чрез множество доказателства, и нормата на комфортната зона се сменила в "Земята е всъщност една сфера." изведнъж всеки, който твърдял, че Земята е плоска, бил смятан за ненормален. Та знача по всяко време всеки, който говори публично говори или действа по начини, които са извън "нормата" на обществото в този период, е веднага атакуван и обявяван за луд или за лош от пресата, защото критериите им за нормалност и реалност са съгласувани със съществуващата норма.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 911898
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930