Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2018 18:15 - Едно "митично"интервю с печално известния психопат Джордж Сорос 1998 г.
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 739 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2018 18:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едно "митично" интервю с печално известния психопат Джордж Сорос 1998 г.
Джордж Сорос: Сега може да си мислим, че всичко е наред, но факт е, че системата е разбита и тя се нуждае от поправяне.
Интервюиращ: Но това, което правите е да искате някаква форма на законово регулиране, за да се защити света срещу вас.
Джордж Сорос: Аз съм играч и мисля, че всички играчи трябва да бъдат контролирани. Трябва да има правила на играта.
Интервюиращ: В последните две години сте били обвиняван за финансовите колапси на Тайланд, Малайзия, Индонезия, Япония и Русия.
Джордж Сорос: На всички? На всички тях.
Интервюиращ: На всички изброени. Толкова могъщ ли сте?
Джордж Сорос: Не. Мисля, че съществува голямо неразбиране.
Интервюиращ: Премиерът на Малайзия каза, че регионът 40 години се опитва да изгради своята икономика и ето идва един кретен като Сорос с много пари и всичко приключва. Той ви нарича престъпник.
Джордж Сорос: На него му е лесно да обвинява една външна сила и след това да признае, че те са управлявали лошо икономиката и валутата си. Френският финансов министър говореши за обесване на спекулантите на електрическите стълбове. Мисля, че ме обвиняват за всичко. Аз съм тук основно, за да правя пари. Аз не мога и не гледам за социалните последици от това, което правя.
Интервюиращ: Струва ми се, че вие можете в редица ситуации да вземети позиция срещу една валута или да направите изявление и цяла една страна да пропадне.
Джордж Сорос: Това е огромна отговорност, всъщност. Но също така е и смиряващ опит, защото аз всъщност се опитвам да направя правилното нещо, но понякога това, което правя има нежелано негативно следствие, както стана в Русия.
Интервюиращ: В същността на Джордж Сорос има едно вродено противоречие.
Джордж Сорос: Което е?
Интервюиращ: Което е: от една страна вие сте капиталист, който не го е грижа за социалните последици от деянията му, а от друга страна сте филантроп, който се грижи само за социални последици. Как се справяте с двете?
Джордж Сорос: Аз разбирам, че като конкунрент аз трябва да се конкурирам, за да печеля, но като човек, аз съм загрижен за обществото, в което аз живея.
Интервюиращ: С кой Джордж Сорос разговарям сега - с аморалния или с моралния?
Джордо Сорос: Човекът е един. Един човек, който веднъж е ангажиран с аморални дейности, а в останалото време опитва да е морален.
Интервюиращ: Вие сте унгарски евреин, който е избегнал Холокоста, преставяйки се  за християнин.
Джордж Сорос: Да.
Интервюиращ: И сте видели много от хората да бъдат транспортирани към лагерите на смъртта.
Джордж Сорос: Бях на 14 години и бих казал, че това оформи характера ми.
Интервюиращ: По какъв начин?
Джордж Сорос: Че човек трябва да мисли, да разбира и да предвижда събитията когато е застрашен. Това беше огромна заплаха от злото, това беше много лична среща с злото.
Интервюиращ: Аз разбирам, че вие сте били с този ваш защитник, който се е заклел, че сте неговият осиновен син.
Джордж Сорос: Да, да.
Интервюиращ: Вие сте ходили и сте помагали при конфискация на имущесвото на евреите.
Джордж Сорос: Да, така е.
Интервюиращ: Това звучи като опит, който би изпратил мнозина хора на дивана на психиатрите за много дълго време. Беше ли трудно?
Джордж Сорос: Не, изобщо не, изобщо не. Може би като дете не виждате връзката, но това не ми създаде изобщо никакви проблеми.
Интервюиращ: Никакво чувство за вина?
Джордо Сорос: Не.
Интервюиращ: Например, че аз съм евреин и ето ме тук, гледам как тези хора заминават, а аз също можех да съм сред тях, аз дори би трябвало да съм сред тях.
Джордж Сорос: Е разбира се, аз можех да съм от другата страна, можеше да съм онзи, на който отнемат нещата, но аз нямах усещането, че не трябва да съм там, защото това беше да, всъщност по забавен начин, то е същото като при пазарите, ако аз не бях там, разбира се, аз нямаше да съм го направил, но друг щеше, така или иначе, да го направи, независимо дали съм там или не, аз бях само зрител - имуществото беше отнемано. Аз нямах никаква роля в отнемането на това имущество. Така че аз нямах чувство за вина.
Интервюиращ: Религиозен ли сте? Джордж Сорос: Не.
Интервюиращ: Вярвате ли в Бог?
Джордж Сорос: Не. Вярвам, че Бог е създаден от човека, а не обратното.
Интервюиращ: Много хора търсят съвети от вас, най-наскоро южноафриканският президент Нелсън Мандела какъв съвет му дадохте?
Джордж Сорос: Всъщност президентът Мандела ме попита: Как най-добре би могла Южна Африка да се защити срещу спекуланти като вас? И аз му казах, написах му резюме. Опитах да му дам най-добрия съвет, който мога, как да намали излагането на опасност на Южна Африка от спекулативни атаки.
Интервюиращ: Това е старото ,,Спри ме, преди да убия отново!" с което казвате: ,,Ето това можеш да направиш, за да ме спреш"
Джордж Сорос: Дали аз или някой друг, това винаги се случва на пазарите. Наистина няма никаква разлика за резултата. Аз не се чувствам виновен, само защото съм ангажиран в аморална дейност, която не е замислена да има нещо общо с вината.
Интервюиращ: Защо американците не могат да инвестират във фонда Куантум, който е офшорен фонд? Защо е така?
Джордо Сорос: Защото фондът не е регистриран в Комисията по ценни книжа и фондови борси. И така ние не сме....
Интервюиращ: ....лицензирани да извършвате дейност в Съединените щати.
Джордж Сорос: Точно така.
Интервюиращ: Защото?
Джорж Сорос: Защото не сме регистрирани в Комисията. Защото, смятаме, че се оперира много по-удобно без нея.
Интервюиращ: И така да се избегне регулирането.
Джордж Сорос: Да, правилно.
Интервюиращ: Но вие седите тук и говорите за необходимостта от регулации.
Джордж Сорос: Да, и когато има каквито и да е наредби, ние ще се съобразим с тях. Ние вече подкрепяме всичко.
Интервюиращ: Един от финансовите ви мениджъри ни каза, Джордж наистина мисли, че е Бог.
Джордж Сорос: Ако се мислите за Бог и отидете на финансовите пазари сте обречени да си тръгнете разорен. Така, че фактът, че не съм разорен, показва, че аз не вярвам, че съм Бог.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 915012
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930