Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2020 00:21 - ГОЛЯМАТА ИЗМАМА - 11 СЕПТЕМВРИ 2011 Г.
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Пророците“ играят на Борсата?
Малко преди злощастните събития на борсата се правят някои съмнителни спекулативни операции. Тайнствени играчи залагат на рязкото падане на котировките на Юнайтед Еърлайнс и на Американ Еърлайнс - компании, чиито
самолети по някаква случайност са използвани в атентатите. Изкупени са хиляди акции. След като се разчува, никой не се появява, за да получи приходите, възлизащи на
милиони. По статистически съображения с деликатен характер борсовите оператори веднага изключват хипотезата за евентуално съвпадение на събитията. Броят на
закупените акции надхвърля 600 на сто от обичайния обем
на обмяна! И въпреки че и ЦРУ, и фБР им ат задачата да
контролират непрекъснато този род операции, именно за
да п редотвратят случаите на търговия с вътрешна информация, накрая пак са изненадани.
Уолстрийт отваря отново след два дни
След разрушаването на Кулите близнаци Американската агенция за обществено здраве обявява, че въздухът в района на Манхатън е опасен за дишане заради огромните
количества токсичен прах, разпръснат в околната среда.
Експертите, назначени по случая, предупреждават, че е
нужно доста време, преди да отворят офисите, опасно замърсени с азбест. Въпреки това, фБР налага свое виждане
и само след два дни ж и вотъ т се връща към нормалното си
функциониране.
За няколко години много хора умират от рак, а хиляди
заболяват от различни болести заради ежедневното поглъщане на отровния прах. Тръгват обвинения срещу администрацията и се открива процес срещу отговорните, които са разрешили да се възобнови работния процес във все
още замърсените сгради. В крайна см етка американското
правителство е осъдено да изплаща десетки хиляди искове
за обезщетение поради нанесени физически увреждания.
О става обаче да изясним защо фБР поиска да бъде от ­
ворен районът след толкова кратко време. Като се знае, че
Кулите близнаци са разположени близо до офисите на Уолстрийт, отговорът на подобен въпрос се оказва логичен и
елементарен. Може да се предполага, че ФБР получава разпореждания от високо, за да позволи незабавното отваряне
на борсата - игралната маса на силните на деня. Що се от ­
нася до почти съзнателното отравяне на хората, които са
заставени да се върнат на работа във все още замърсената
територия, не може да има съмнения за самоличността на
поръчителите, отговорни за подобно разпореждане. И за да
разсеем напълно съмненията, припомняме отново древния
латински постулат Cui prodest (Кому е изгодно).
Саботажът на американската въздушна отбрана
Според администрацията на Буш американските въздушни сили си дават см етка за опасността, когато вече е твърде късно. Като се има предвид фактът, че американската военна отбрана е най-сигурната и ефективната в
света, едва ли някой самолет може да порази негови обекти
без съучастието на тайните служби. Съгласно процедурите за прихващане на Северноамериканското военновъздушно космическо командване (NORAD), които и днес са в сила, в момента, когато контролните кули засекат самолет,
който е променил курса си и не отговаря на съобщенията,
изтребителите-прихващачи незабавно трябва да излетят,
застигайки нарушителя. Веднъж стигнали до целта, трябва да проверят причините за промяната на курса (метеорологични условия, технически проблеми, неразположение
на някой от екипажа, отклоняване и т . н.) и да окажат съдействие според случая. Макар и в базата Андрюс - на няколко километра от
Пентагона, да са разположени няколко ескадрили с изстребители-прихващачи F-16, готови да стигнат за не повече
о т 20 минути до отклонилия се самолет, на националното
командване са му били необходими цели 75 минути, преди
да издаде заповед за излитане. Необяснимо е защо повече
от час и петнайсет минути след обявената тревога бойните машини не помръдват от местата си. Подобна заповед
може да се даде единствено от високите ръководни кръгове. Още по-странно е обстоятелството, че офицерите, отговорни за невероятното закъснение, са наградени с повишение в чин вместо да бъдат разследвани.
Доналд Рьмсфелд оглавява процедурите за прихващане
През месеците, предшестващи атентатите , откриваме и промяна в установените правила за действие в американското въздушно пространство. Документът е с дата 1 юни 2001 г. и е адресиран до началника на въоръжените сили.
В т . 2 на практика се изтрива предшестваща заповед, която датира о т 1997 г. В т . 4 се пояснява, че Гражданската авиация поема пълната отговорност (преди това споделяна с NORAD) за намесата на силите на реда в случаите на от ­
клонили се от курса си самолети, като координационен център за подобни операции става Централният военен щаб, на
пряко подчинение на Министерството на отбраната.
С други думи, точно 3 месеца преди атаки те контролът на въздушния трафик минава на пряко подчинение на Доналд Ръмсфелд, министър на отбраната, който може да
предприема действия и да взима решения за инциденти на
национална територия.
Невероятните въздушни пирати
Само по една точка от официалната версия мнението
на най-опитните граждански и военни пилоти съвпада. И
това е, че е невъзможно въздушните маневри, извършени
по време на атаката над Кулите близнаци, да са дело на начинаещи. Същ ествуват само две възможности, за да се
обясни по логичен начин случилото се: или самолетите са
направлявани към целта от джипи ес сигнал, или на борда
им е имало изключително опитни пилоти. И ако първата
хипотеза е недоказуема, втората със сигурност трябва да
бъде изключена. Защото според американските инструктори, обучавали предполагаемите арабски атентатори, нито един не е бил способен да пилотира дори прилично добре самолет.
Ако преди инцидентите американските служби изглеждат объркани и блуждаещи напред-назад, то непосредствено
след това стават невероятно активни. Само след 24 часа
фБР вече има в ръцете си списък с 19-те арабски терористи,
където фигурира и името на извършителя Осама Бин Даден
с прословутата си организация Ал Кайда. Обаче любопитната подробност, че 7 о т предполагаемите въздушни пирати
са живи и здрави, не се разгласява. П равителството така и
не прави запитване до ръководните кръгове на фБР, за да поиска обяснение за подобно противоречие във фактите. Като
че ли става дума за нещо незначително. Изчезналите черни кутии Всеки граждански самолет е длъжен да има на борда си
две черни кутии, които, както е известно, се изработват о т възможно най-устойчивия материал. Подобни устройства вече са доказали издръжливостта си дори при трагични разбивания в планини. В случая би трябвало да остан ат
8. Но са откри ти само тези о т полет UA-93 и полет,
от които, между другото, са взети данни, противоречащи на официалната възстановка на събитията. Обратно
на твърдението, че черните кутии о т взривилите се в Кулите близнаци самолети са напълно унищожени, фБР заявява, че е открил непокътнат сред развалините паспорта на
един от атентаторите. Сякаш хартиеният документ,
паднал от джоба на собственика, е оцелял при 800-те градуса, които се развиват при експлозията на самолетното гориво, за да се приземи после нежно сред руините, където по някакво чудо е открит...

- Марко Пицути - ,,Търговия с душите ни." 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 673938
Постинги: 953
Коментари: 346
Гласове: 706
Календар
«  Декември, 2022  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031