Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01 10:29 - МЕДИЙНИЯТ ЦИРК КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ЗАБАВЛЕНИЕ И ВЪЗДЕЙСТВИЕ
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 125 Коментари: 0 Гласове:
2



image imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageНяма кинематографичен продукт, който да се определя само като средство за развлечение по простата причина, че винаги е изпълнен с идеологическо съдържание, с което
трябва да въздейства върху зрителя. При режисирането на
филм, било то й документален или с рекламна цел, винаги се
прибягва до скалата на социалните ценности, като те се
подреждат субективно в йерархичен ред според виждането
и гледната точка на режисьора, макар това не винаги да
отговаря на действителността. Така филмовата илюзия
в крайна сметка е тази, която определя кое е вярно и кое
е погрешно, като внушава на колективното съзнание, че
именно това, а не друго е истина. Следователно всеки утвърден режисьор с пълно основание може да бъде определен
като професионалист в масовите внушения.
По време на прожекция зрителят се оставя да бъде понесен на крилете на фантазията, за да се потопи и да стане
част от сюжета на филма. Но с това приспиваме будното
съзнание, като поверяваме кормилото на емоциите в ръцете
на режисьора. Независимо от жанра, който сме избрали: комедия, драма, трилър и т.н., винаги има информация от кадрите, която не успяваме да преработим с нужната критичност.
Това се случва, защото върху човешкия мозък се въздейства
както съзнателното, така и подсъзнателно, с тази разлика,
че върху първото можем да упражняваме контрол, докато
върху подсъзнанието определено не можем. Например, когато
гледаме главен герой да пие или пуши, несъзнателно сме подтикнати да подражаваме на неговото поведение.
Освен това, съществуват физически невидими сублиминални (от латински sub - долу, и Итеп - праг, позовавайки
се на границата на съзнателната мисъл) послания, което
означава, че прожектираните образи минават през човешкото око и достигат мозъка, но не се възприемат от съзнанието. Или, при прожектиране на образ върху екран за няколко части от секундата зрителят няма да успее да го
види (може да го забележи само при забавен кадър), но подсъзнанието му ще го възприеме, въздействайки на свой ред
психологически върху него. През 1958 г. в САЩ във филма
Пикник са вмъкнати някои сублиминални кадри с надписи
на Кока-кола и Попкорн. Разбира се, зрителите не забелязват нищо особено, но консумацията и продажбите на подсказаните на подсъзнателно ниво с този кинематографичен
трик продукти се увеличава с 58%.
Нека не навлизаме по-дълбоко в темата за психологическото манипулиране на мислите и емоциите у човека (включително и сублиминалните послания) - средство за психологическо въздействие с огромен потенциал, с което си служи
киното. В този случай е достатъчно само да подчертаем,
че става дума за изключителен инструмент за обработка
на общественото мнение, фак т, който няма как да убегне
на глобалния елит. Подобни подходи на практика са монополизирали световното кинопроизводство още в зората на
неговата поява. И нека добавим, че всички големи филмови
студиа принадлежат на добре познатите ни супербанкери
от еврейски произход и на доверените им импресарии.

- Марко Пицути - ,,Търговия с душите ни." image



Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 362564
Постинги: 628
Коментари: 244
Гласове: 530
Архив
Календар
«  Април, 2021  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930