Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2021 02:03 - БОРИС ДЖОНСЪН Е РУСКО-ТУРСКИ ПРОИЗХОД, И Е ЕДНА ОТ ВСИЧКИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОСТИТУТКИ НА РОТШИЛДОВИ
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 185 Коментари: 0 Гласове:
1



 imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageБорис Джонсън: ,,Здравейте, приятели! Казвам се Борис! Казвам се Борис Джонсън. Аз съм кметът на Лондон(когато е правил това изявление е бил кмет на Лондон, сега е премиер на Великобритания)
и имам удоволствието да
ви приветствам отново
на лондонската
Масленица (Заговезни). Затова говоря като горд наследник на пра-прадядо, който е дошъл
от Москва. И като кмет на град с жизнерадостна руска общност.
Не се съмнявам, че настоящата ще бъде още по-успешна
Масленица от миналогодишната.
Хайде да се захващаме с Масленицата в Москва. И разбира се, сега допринасяме за притока на руски гости, които се надяваме да приветстваме това лято на неповторимите летни олимпийски и параолимпийски
игри. Преди, разбира се, да предадем факела на игрите в Сочи през 2014 г.
Благодаря на всички за това, че се включвате. Поздравления на всички, които направиха
това събитие възможно.
И, ако ми позволите, нека отново ви пожелая и много щастлива Масленица! И се надявам да се насладите на блините.
Весела Масленица!"

Борис Джонсън, 29 октомври 2013 г.: Твърде щастлив съм да съм тук тази заран. Защото е почти сигурно, че аз съм първият кмет на този град, който отчасти е от мюсюлмански
произход. В действителност аз съм наследник... Благодаря за тези слаби аплодисменти. В действителност
аз съм потомък на мюсюлмански предприемач.
На бизнесмен на име Ахмед Хамди. Той е бил прадядо на дядо ми. Бил е набожен човек от Анадола, който е правил хадж. И е натрупал състоянието си от проучване на пазара и с търговия с пчелен восък в Истанбул. Което е било извънредно добра идея - да заемете място на пазара с пчелен восък. Защото пчелният восък е бил необходим за производството на свещи за осветяване на джамиите. И той се е озовал в същото подходящо положение, все
едно да е една от шестте най-големи
енергийни компании във Великобритания днес. Очевидно
неговите цени са
били далеч по-поносими. Моят прадядо също е израснал като мюсюлманин и е знаел Корана наизуст. Наистина. Страхувам се, че аз не бих могъл да го науча. И ми се струва, че той би бил съвсем смаян, ако можеше да узнае, че негов наследник е успял да стане кмет на този град, впрочем, може би по-малко изненадан, отколкото беше населението на Лондон през 2008 година. Когато една сутрин се събуди и установи, че съм успял. Но ми се струва, че щеше да бъде по-удивен да разбере, че светът е напреднал чак толкова.
Че нещата в нашите отношения с ислямския свят, са се променили до такава степен, та
днес приветстваме първия Световен ислямски икономически форум,
който се провежда извън мюсюлманския свят. Това е фантастичен факт. Тук в Лондон разполагаме с всичко необходимо - точното време, точния език. Имаме и господството на закона, което е много важно за
интернационалните инвеститори.
Ние имаме огромно доверие в акуратността... image



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 902537
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031