Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2021 09:19 - ДЖО БАЙДЪН: ,,АЗ СЪМ ЦИОНИСТ" И ДА НЕ СИ ГО БЕШЕ ПРИЗНАЛ, НОРМАЛНИТЕ ХОРА ЗНАЯТ, ЧЕ ВСИЧКИ ПОЛИТИЦИ СА ЦИОНИСТИ
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimageimageimageimageimageimageimage imageimageimageimageimageimageimageimageimageimage,,Знаете ли, по-рано като дете обичах да казвам, когато бях дете, когато бях млад, казвах: ,,Ако бях евреин, щях да съм ционист." Аз съм ционист. Не е нужно да сте евреин, за да бъдете ционист. Ако бях евреин, щях да съм ционист. Моят баща ми посочи: ,,Не ми е необходимо да съм евреин, за да бъда ционист. Защото съм такъв. Израел е центърът на сигурността за евреите по
целият свят.
Бях отгледан от праведни християни. Баща ми беше възпитан човек. Беше високо платен специалист, с гимназиално образование, но станал студент по история. И всеотдаен, предан поддръжник на Израел. Моят син е женен за млада жена, която е... Чиято майка и цялото й семейство е от много прочутата еврейска фамилия на Бъргърови. Но моят може би най-трогателен Пасхален спомен не е с Бъргърови. А от онова, което стана веднага след като се завърнах от среща с Голда Меир.
И бях предрекъл, че нещо ще стане в Египет. И си спомням трогателността, с която по това време всъщност започнахме вмъкмваме храненето. Взехме да се храним с хора и да разговаряме за това, какво щеше да означава за тях, ако Израел всъщност беше победен. И съществува тази неразривна връзка между култура, религия и народност, която повечето хора не разбират напълно. Тя е уникална. И какво мога да кажа. Тя е толкова силна с евреите по целия свят."

- Джо Байдън

- https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=167861181754896&id=100055930453195 image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 917295
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930